søndag den 30. marts 2014

Yummi allergivenlige Chocolat-Chip-Cookies

Vi har i dag nydt forårssolen på en lang dejlig gåtur i et af Københavns dejlige grønne områder, efter at have festet hele natten med de skønneste af skønneste venner. Det har jo været eventyrligt godt vejr her i weekenden, så det har skullet nydes i fulde drag - på vejen rundt i går kom jeg tilfældigvis forbi min absolut yndlings mad shop, hvor jeg kan bruge flere timer inde - nemlig Urtehuset.
Jeg står altid  og vender og drejer alle produkter som jeg ikke har set tidligere, for at finde nye og spændende ting som kan supplere det i forvejen fantastiske mælkefrie mad univers. 


cookies chocolat chip glutenfri uden mælk allergivenlige


I går faldt jeg over disse lækre allergivenlige Chocolat-Chip-Cookies fra Lucy's, som er veganske, glutenfri og fremstillet uden mælk og æg. De smager virkelig godt og lige præcis chocolat-chip-cookies er en ting jeg virkelig har ønsket at finde i lang tid - for selv om jeg er stor fan af hjemmebag, så er det nogle gange rart at kunne købe tingene færdigt :)
Læs mere om Lucy's på hjemmesiden www.drlucys.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar