onsdag den 19. marts 2014

Soyafløde til piskning

I søndags skrev jeg et indlæg med en opskrift på græskarkage - en lækker kage som jeg har nydt indtil flere gange over de sidste par dage, men nu er der desværre ikke mere tilbage, så må vidst i køkkenet igen snart ;) Men til denne kage serverede jeg en flødeskum, som jeg vil fortælle jer lidt om, for den er virkelig lækker! Flødeskummen er pisket af soyafløde med 26% fedt, som ikke bare er mælkefri, men også vegansk.


flødeskum soya mælkefri vegansk
Pisket soyafløde

Flødeskummen er super lækker luftig, helt hvid og med en skøn sød smag, uden at soyaen er gennemtrængende. Bestemt en flødeskum jeg vil anbefale!
Jeg forsøgte mig i søndags med at fryse den færdige flødeskum, men det har ikke fungeret. Da jeg tøede den op i dag, var den blevet vandet og ikke noget jeg havde lyst til at spise igen, men så er det afprøvet.

Jeg fandt fløden i Føtex, men mon ikke du kan finde den andre steder også? :)


flødeskum piskning soya vegansk mælkefri

Ingen kommentarer:

Send en kommentar