torsdag den 9. januar 2014

Allergivenlig snack

Det er altid rart at have en snack liggende i skabet, når en lille hyggesult melder sin ankomst, men også når jeg skal ud, har jeg ofte noget med i tasken. Så jeg er konstant på jagt efter snacks, som er lige til at tage med og der er altid plads til nye varianter i mit forråd - og er det en sund snack, så er det kun et plus!



I går faldt jeg over dette, for mig nye, mærke - Nâkd, som laver allergivenlige barer. Der er lidt forskel hvilken allergi barerne henvender sig til, men det er heldigvis skrevet tydeligt på forsiden af baren. Dvs. alle de jeg så var fri for mælkeprodukter, og i øvrigt er de uden hvede eller gluten. 
Barerne er veganske, GMO frie, uden tilsat sukker og lavet af naturlige ingredienser, som usødet frugt, havre og nødder, alt efter hvilken smag du vælger. 





Dem jeg har smagt var rigtig gode og bestemt nogle som skal købes igen :)
Læs evt. mere om Nâkd på www.naturalbalancefoods.co.uk/nakd




Ingen kommentarer:

Send en kommentar